woensdag 23 oktober 2013

Uitgelicht || byshivani

Op discover blogs zie je dagelijks nieuwe blogs verschijnen. Op de startpagina kun jij je blog nog wat beter toelichten. Deze keer de blog van Shivani!

Ik ben Shivani, 16 jaartjes jong en ik woon in Suriname. Ik zit in de 5e klas van het lyceum (VWO). Mijn hobby's zijn bloggen, eten, lezen, uitgaan en nog veel meer, daar lees je wat over op mijn blog;)


Ik lees en volg heel veel (nederlandse en belgische) blogs. Surinaamse blogs heb ik nog niet echt kunnen ontdekken, alleen een paar foodblogs. Ik vind het superleuk om te zien hoe iedereen enthousiast blogt en elke blog zijn eigen stijl heeft. Toen ik pas begon met blogs lezen, wilde ik natuurlijk heel graag mijn eigen blog, maar ik durfde dat niet zo goed. Toch heb ik de stap gezet, en inmiddels bestaat mijn blog bijna twee maanden! Ik vind het superleuk om te bloggen over alles dat mij interesseert. Je vind op mijn blog dus leuke DIY's, how to's en artikelen over eten, sport, lifestyle en Suriname. Je vind er ook leuke tags, challenges en persoonlijke artikelen. Ik post meestal elke maandag om 13.00u en elke vrijdag om 06.00u (surinaamse tijd, dat is dus Ned. tijd - 5uren). Ik hoop dat jullie zeker een kijkje nemen en mij gaan volgen! Aarzel vooral niet om een reactie te plaatsen, ik lees ze allemaal met een big smile!



Ik hoop jullie snel te zien op mijn blog, http://byshivani.blogspot.nl

Veel liefs,
Shivani

Jouw blog ook uitlichten? Mail naar info@discoverblogs.nl
Bron: byshivani.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten