zondag 27 oktober 2013

Uitgelicht || MiMakeup

Op discover blogs zie je dagelijks nieuwe blogs verschijnen. Op de startpagina kun jij je blog nog wat beter toelichten. Deze keer de blog van Minke!


Hoi iedereen!
Ik ben Minke, 17 jaar en ik zit nu in de 6e van het gymnasium. Mijn grootste hobby is makeup, en fashion komt op een goede tweede plaats. Dat is dan ook waarover ik blog, samen met lifestyle! ! Mijn blog heet MiMakeup (http://www.mimakeup.nl). Ik blog nu meer dan een half jaar, en alle vrije tijd die ik heb gaat eigenlijk naar mijn blog. Ik heb echt ontdekt hoe leuk het eigenlijk is en hoeveel plezier ik eruit kan halen!
Ook vind ik video’s maken ontzettend leuk, en ik doe mijn best ze zo leuk mogelijk te maken! Ik maak make-uptutorials, lookbooks en inspiratie-video’s, maar ook favorieten video’s en shoplogs!
Mijn blog is eigenlijk leuk voor iedereen die net als ik van make-up en beauty houdt, die meer wil leren van make-up of fashion of voor als je op zoek bent naar reviews van producten.
Mijn blog is echt mijn ding, iets waar ik eigenlijk altijd mee bezig ben en daarom probeer ik ook alles zo goed en zo leuk mogelijk te maken!
Ik hoop dat mijn blog je een beetje leuk lijkt, en zo ja: neem dan zeker een kijkje!

Jouw blog ook uitlichten? Mail naar info@discoverblogs.nl
Bron: mimakeup.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten