dinsdag 3 september 2013

Uitgelicht || Invisiblecreations.nl

Op discover blogs zie je dagelijks nieuwe blogs verschijnen. Op de startpagina kun jij je blog nog wat beter toelichten. Vandaag mijn eigen blog! Invisiblecreations.nl
Vandaag wil ik graag mijn eigen blog graag aan jullie voorstellen. Naast deze website heb ik namelijk ook een eigen beauty- en fashionblog genaamd invisiblecreations.nl. Ik heb deze blog nu meer dan een jaar en ik probeer deze zoveel mogelijk te updaten (mijn doel is dagelijks).

Ik ben Idwerd, 17 jaar en invisiblecreations.nl is mijn blog. Op mijn blog post ik over beauty en fashion. Ik review wekelijks producten en ik probeer ook wekelijks een outfitpost te plaatsen. Wat nog meer? Maandelijks laat ik jullie mijn photodairy zien, ik post nagellooks, inspiratie en eigenlijk ook nog lifestyle artikelen. 


Op mijn blog zijn ook regelmatig winacties en DIY's te vinden, ik vind het erg leuk om mijn volgers te bedanken doormiddel van een kado. Bij DIY's probeer ik altijd iets origineels te doen, iedereen wil wel eens wat anders dan een DIY die op 20 blogs al eens is langsgekomen. 

Winactie op mijn blog! Nog t/m 4 september



Het is lastig om mijn blog 1 plek toe te wijzen, dus voor de beste uitleg kun je het beste zelf een kijkje gaan nemen. Ik vind het erg leuk om comments te lezen, dus voel je vrij en laat wat achter.


Jouw blog ook op de startpagina? Mail naar: info@discoverblogs.nl en vergeet niet te volgen via bloglovin om op de hoogte te blijven van nieuwe blogs!
Bron foto: invisiblecreations.nl


1 opmerking: