dinsdag 10 september 2013

Uitgelicht || Addictions of Jane

Op discover blogs zie je dagelijks nieuwe blogs verschijnen. Op de startpagina kun jij je blog nog wat beter toelichten. Deze keer de blog Addictions of Jane
Hey, ik ben Jana, of Jane, een 21-jarige studente. Sinds kort heb ik mijn blog addictionsofjane.wordpress.com. Het bestaat nog niet zo heel lang maar ik vind het heel fijn om te doen. Minimum drie keer per week blog ik over beauty, fashion of lifestyle. Deze blog is er gekomen vanwege mijn vele addictions: lezen, series bekijken, muziek beluisteren, nagellak, smsen, chocolade en… beauty en fashion!
Er zijn veel Nederlandse beautybloggers, ik volg er zelf ontelbaar, dus ik probeer wat tegengewicht te bieden vanuit het kleine Belgenlandje ;). Als je een bruinharig meisje ziet dat wat klunzig loopt, leuke nagellak aan heeft en een heleboel swatches op haar hand, grote kans dat ik het ben! ;) Neem dus gerust een kijkje op www. addictionsofjane.wordpress.com en volg me via wordpress of bloglovin! See you there! Xoxo Jane

Jouw blog ook uitlichten? Mail naar info@discoverblogs.nl
Bron: addictionsofjane.wordpress.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten