woensdag 21 augustus 2013

Uitgelicht || Meerbeauty.nl

Op discover blogs zie je dagelijks nieuwe blogs verschijnen. Op de startpagina kun jij je blog nog wat beter toelichten. Deze keer de beautyblog meerbeauty.nl van Karin. 

Mijn naam is Karin, ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend in Rotterdam. Naast mijn baan als team assisent bij een belastingadvieskantoor schrijf ik sinds december 2011 op mijn eigen blog. Dit was in eerste instantie een persoonlijke blog. Ik merkte al snel ik posts over beauty het leukst vind om te maken en daarom heb ik in oktober 2012 mijn blog omgezet naar meerbeauty.nl.
 

Hier schrijf ik gemiddeld vier keer per week over voornamelijk beauty. Daarnaast komen er ook lifestyle dingetjes en af en toe een persoonlijk stukje online. Ik ben gek op oogschaduw en er verschijnen dan ook regelmatig nieuwe looks op mijn blog. Daarnaast zijn er veel reviews van producten, shoplogs en tags te vinden op MeerBeauty. 



Jouw blog ook op de startpagina? Mail naar: info@discoverblogs.nl en vergeet niet te volgen via bloglovin om op de hoogte te blijven van nieuwe blogs!
Bron foto's: Meerbeauty.nl

2 opmerkingen: